środa, 22 listopada 2017

"Dla niego wszystko" Alexa Riley

"Dla niego wszystko" Alexa Riley, Tyt. oryg. His Alone, Wyd. Burda Książki, Str. 284

"Naprawdę myślałaś, że oni nie wiedzą, że już od dawna jesteś moja? To urocze."

Miłość to nie jest prosta sprawa. Burzliwe emocje, niespokojne chwile, walka o ukochaną osobę do ostatniego tchu. To znana tematyka wśród powieści romantycznych, bo w końcu jeśli dzieje się wiele - to znaczy, że akcja warta jest uwagi. W przypadku serii Riley nie jest to do końca odpowiednie stwierdzenie, ponieważ burzliwa relacja między bohaterami na pewno jest obecna to fabuła wcale nie jest taka skomplikowana. Nie skreśla to jednak powieści z góry, warto się przekonać czy to książka dla Was.

To drugi tom serii. Osobiście rozpoczęłam swoją przygodę z twórczością autorki właśnie od niego, więc trudno mi powiedzieć jak to wygląda z chronologią, ale mi osobiście dobrze się czytało drugi tom. Odnalazłam się również w rozgrywanych wydarzeniach a to dlatego, że nie są one szczególnie skomplikowane. To połączenie romansu z domieszką tajemnicy do rozgryzienia, dzięki czemu wydarzenia są bardziej wciągające.

Alexa Riley to tak naprawdę pseudonim dwóch przyjaciółek tworzących pod jednym nazwiskiem. Widać, że razem doskonale się bawią, bo powieść wyszła im naprawdę dobrze. Ciekawi bohaterowie wciągają do swojego problematycznego świata namiętności i przeprowadzają przez cienką linię erotycznego napięcia. Jest to co prawda typowa powieść kobieca, w której aż wrze od przeżywanych w bohaterach emocji, ale szybko można zaangażować się w akcję za sprawą pierwszoosobowej narracji podzielonej na dwójkę bohaterów. 

Główną postacią jest Paige Turner, która mocno przeżywa swoją przeszłość. Wciąż wraca myślami do wydarzeń, które zaważyły na jej szczęściu i nie pozwalają pójść naprzód. To mocna bohaterka, wyrazista, która nie boi się angażować w działania wyższe uczucia. A mam na myśli tutaj chęć zemsty, która jest jednym z najmocniejszych bodźców do działania. Wszystko jednak staje pod znakiem zapytania, kiedy na jej drodze staje Ryan - to mężczyzna silny, dorównujący charakterem Paige, który pasuje do niej idealnie. Szybko zajmuje honorowe miejsce w sercu dziewczyny, ale ich wzajemna relacja wcale nie będzie łatwa, bo los przygotował dla nich burzliwe wydarzenia.

"Dla niego wszystko" to ciekawa propozycja dla każdej kobiety poszukującej miłosnego uniesienia. Ciekawie napisana, wciągająca, umilająca późny jesienny wieczór. Rozgrzewa na moment serce i zaskakuje ukrytą tajemnicą, bo w końcu nie ma nic lepszego jak podążanie drogą bohaterów którzy maja coś do ukrycia. A gdy wszystko wychodzi na jaw - robi się naprawdę gorąco. Dla miłośniczek podobnej tematyki książka będzie jak znalazł.

6 komentarzy:

  1. Nie znam twórczości tej autorki, więc chętnie sięgnę po tę książkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainteresowałaś mnie tą książką.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, czy jestem miłośniczką takiej tematyki, ale po przeczytaniu opisu fabuły i Twojej opinii chętnie sięgnęłabym po nią.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla romantyczek to na pewno lektura idealna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam na półce tom pierwszy, ale jeszcze nie czytałam. Co prawda raczej trafiam na mało pochlebne opinie o tych książkach, ale i tak przeczytam by się przekonać. Mam nadzieję, że miło spędzę z nimi czas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie nie wiem czy to dla mnie, może kiedyś spróbuję i sama się przekonam...

    OdpowiedzUsuń