wtorek, 19 czerwca 2018

Jeszcze taniej, czyli kolejna akcja TaniaKsiazka.pl

http://www.taniaksiazka.pl/t/dobra-ksiazka

Gotowi na kolejne zakupy pod znakiem wielkich rabatów? Księgarnia Taniaksiazka.pl po raz trzeci zaskakuje zniżkami, które zasmucają nasze portfele i cieszą półki z książkami, bo i tym razem naprawdę będzie w czym wybierać!

Pula rabatów w tej akcji sięgnie nawet do -60%!

Książek będzie sporo, ponieważ Księgarnia na akcję przeznaczyła aż 20 000 produktów. Co zatem czeka na nas w promocyjnej cenie? Poniżej kilka przykładowych tytułów:



Czas trwania akcji: 20 czerwca 2018r. w godzinach 8:00 - 23:59
Spieszcie się zatem! Akcja trwa tylko jeden dzień.

Wszystkie dostępne książki znajdziecie pod tym linkiem:


http://www.taniaksiazka.pl/t/dobra-ksiazka

14 komentarzy:

  1. Kolejna wspaniała niespodzianka dla czytelników.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że dopiero co dotarło do mnie ogromne zamówienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz przymknąć oko i zamówić jeszcze raz! :)

      Usuń
  3. Ja raczej odpuszczę promocję :D
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam akcje tej księgarni, swoją drogą - mojej ulubionej :) Zawsze wychodzą naprzeciw czytelnikom z czymś ciekawym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ja też chyba najczęściej właśnie tam robię zakupy :)

      Usuń
  5. Gdyby nie to, że ostatnio zamówiłabym sobie parę książek, to na pewno bym skorzystała.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja ulubiona księgarnia!!!!

    OdpowiedzUsuń