niedziela, 5 października 2014

Jesienne czyszczenie półek: czyli sprzedam/wymienię

Przyszłąa pora na przejrzenie mojego półkowego asortymentu z jednego, kluczowego powodu - nie mam już gdzie układać książek! Dla mnie to okropne, a dla Was - mam nadzieję - trochę lepsza wiadomość, ponieważ poniżej prezentuję książki, które szukają nowego domu:

  1. Chwila szczęścia,
  2. Żar nocy,
  3. Rozkosze nocy,
  4. Nocny gość,
  5. Ostatni dzień lata,
  6. Burza,
  7. Cała nadzieja w Paryżu,
  8. Niechciani,
  9. Zanim się pojawiłeś,
  1. Zabójcza bliskość,
  2. Mroczny płomień,
  3. Piękni i martwi,
  4. Pamiętniki wampirów księga I,
  5. Porachunki,
  6. Skrzydła Laurel,
  7. Świat Nocy,
  8. Matylda Savich,
  9. Charlie St. Cloud,
  10. Naznaczona,
  11. Miraż,
  12. Przez 10 minut,
  13. Przyciągnij miłość,
Najchętniej sprzedałabym całość bądź każdą z osobna po niskich cenach, ale dam się też namówi wyjątkowo na wymianę. Więcej zdjęć i informacji wysyłam mailowo, a kontaktować się możecie ze mną przez adres: morus1@vp.pl bądź najlepiej na stronie: LubimyCzytać.pl - Hovering

6 komentarzy:

  1. A że tak zapytam - w jaki sposób sprzedajesz? To znaczy płatność przy odbiorze czy liczysz na to, że druga osoba będzie uczciwa i kasę wyśle? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie mam już gdzie trzymać kolejnych książek, dlatego już nie kupuje a i na wymianę też się nie kuszę, bo mam wystarczająco dużo nieprzeczytanych książek, które aż się proszą by je poznać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na razie książek mam w nadmiarze, więć muszę spasować.
    Ale jestem pewna, że ktoś na pewno się znajdzie chętny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się raczej nie skuszę, ostatnio i tak mi książek przybyło, ale życzę owocnej sprzedaży, bo widzę, że masz tu kilka ciekawych pozycji ;d
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilka książek z tego stosiku przeczytałam, a pozostałe mnie nie zainteresowały.

    OdpowiedzUsuń