niedziela, 13 września 2015

Akcja: Pomiędzy Latem a Zimą, już niebawem!

Mam przyjemność poinformować wszystkich fanów twórczości Cariny Bartsch, autorki "Lato koloru wiśni", że już niebawem pojawi się specjalny prezent dla czytelników serii! 
Autorka postanowiła napisać dwa pierwsze rozdziały "Lata..." z perspektywy Elyasa - Emely? i Duchowe uniesienia! Jesteście ciekawi, co myśli chłopak, który potrafi podbić serce każdej dziewczyny? Nie dajcie się prosić, taka okazja już się nie powtórzy!

Akcja rozpoczyna się 23 września o godzinie. 20:00. Dziesięć blogów opublikuje ponumerowane części dwóch rozdziałów - aby przeczytać całość będziecie musieli przejść z bloga na bloga, według wskazówek pod każdym z opublikowanych fragmentów. Wówczas otrzymacie kompletną wersję rozdziałów :)

"Zima koloru turkusu", czyli drugi tom serii będzie miał swoją premierę podczas targów książki w Krakowie. 

Już nie mogę się doczekać możliwości poznania historii z perspektywy Elyasa. A Wy? Jesteście ciekawi? Zapraszam do mnie już 23 września!

20 komentarzy:

  1. Pomysłowa akcja! Książki jeszcze nie czytałam, ale mam zamiar w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię poznawać tej samej historii opowiedzianej z innej perspektywy, ponieważ brak ulubionego przeze mnie elementu zaskoczenia, wszak wiadomo w jakim kierunku będzie zmierzać fabuła.
    Ale muszę przyznać, że akcja pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaraz zapiszę sobie tę datę. Do tego czasu chyba uda mi się przeczytać pierwszą część :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa akcja. Szkoda że nie znam autorki i powyższych ksiązek

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli premiera drugiego tomu też już niedługo? Bardzo się cieszę, zarówno z tej blogowej akcji jak i premiery drugiego tomu, bo właśnie czytam "Lato koloru wiśni" i niezwykle mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Książkę uwielbiam, niezwykle cieszę się, że również w niej uczestniczę. ;) Będzie się działo! :D

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej serii, ale może kiedyś się skusze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już niecierpliwie wyczekuję premiery drugiego tomu, a ta akcja jest naprawdę świetnym pomysłem. Ciekawe jakie fragmenty dostaniemy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa akcja czegoś takiego jeszcze nie było :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Akcja świetna, naprawdę! :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie czytałam nic autorki, po przeczytaniu Twojej recenzji zdecyduję czy mam ochotę poznać jej twórczość :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie czytałam pierwszej części, nie wiem czy chcę przeczytać :)
    Pozdrawiam Justyna z książkomiłościmoja.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna akcja! Gdyby nie to, że ''Lato koloru wiśni'' jeszcze nie przeczytałam byłabym jeszcze bardziej podekscytowana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam już o tej akcji :) Bardzo pomysłowa !:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja dziś wypożyczyłam 1 tom z biblioteki:))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa akcja, ale najpierw muszę w ogóle zapoznać się z książką ;D

    OdpowiedzUsuń