niedziela, 1 listopada 2015

Feeria Young zapowiada: Playlist for the Dead. Posłuchaj, a zrozumiesz

"Playlist for the Dead. Posłuchaj, a zrozumiesz" 
Michelle Falkoff

Najpierw była impreza. Potem bójka. Następnego ranka Hayden, najlepszy przyjaciel Sama, nie żyje. Zostawił tylko playlistę z dołączonym liścikiem: "Dla Sama – posłuchaj, a zrozumiesz". Chcąc poznać prawdę o tym, co się wydarzyło, Sam musi polegać na piosenkach z listy i własnych wspomnieniach. Z każdym kolejnym utworem jednak uświadamia sobie, że jego pamięć nie jest tak wiarygodna, jak sądził. I że uda mu się poskłada historię swojego przyjaciela z rozrzuconych kawałków tylko wtedy, gdy wyjmie z uszu słuchawki i otworzy oczy na ludzi dookoła. I że to może zmienić jego własną historię.*
*Wydawnictwo Feeria

Zaciekawieni? Książka jest zdecydowanie warta uwagi! :) Przedsprzedaż już teraz na stronie: Empik.com

Tymczasem przed Wami kluczowy utwór dla pierwszego rozdziału książki:
 

15 komentarzy:

  1. Wyczekuję. Z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Totalnie nakręciłam się na tę książkę! Będę musiała ją przeczytać od razu po premierze.
    Buziaki!
    www.filigranoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka już przeze mnie przeczytana ;) Bardzo ciekawa i wciągająca ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poczekam jednak na pierwsze recenzje tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zwrócę na nią uwagę w księgarni :)
    modnaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Intryguje mnie ta książka i chyba się na nią skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zaciekawiona i to jeszcze jak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowioada sie niezwykle ciekawie!
    http://kruczegniazdo94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja czuję się zachęcona tą książką, może być rzeczywiście ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dużo o tej książce słyszałam na zagranicznym booktube i nawet jestem jej ciekawa, więc pewnie w końcu po nią sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę się doczekać, aż trafi w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem strasznie nią zainteresowana, szczególnie, że wygląda na to, że będzie to coś w rodzaju książki interaktywnej i autorka wprowadza klimat do książki za pomocą muzyki. Na pewno kupię (wybór piosenki Radiohead strasznie mnie do tego zachęcił..), na pewno przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jakoś nie jestem do niej przekonana, jednak moja koleżanka z bloga jest tą książką zaciekawiona. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z jednej strony jestem zaintrygowana, z drugiej coś mi podpowiada, że jednak nie jest to książka dla mnie, więc sama już nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mogę się doczekać tej książki. Strasznie mnie ciekawi poprowadzenie fabuły, która krąży wokół muzyki. Czuję, że to moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń