niedziela, 15 stycznia 2017

Deutsch Aktuell #80 | English Matters #62 | English Matters #wydanie specjalne


Deutsch Aktuell #80
Nowy Rok zapowiada się nie tylko ciekawie pod względem premier, ale i naszych ulubionych magazynów. Jak wiecie, dla mnie liczą się te bardziej wartościowe - czyli na przykład Wydawnictwa Colorfulmedia, gdzie mogę nie tylko poczytać, ale przy okazji czegoś się nauczyć. Co czeka na Was w nowym wydaniu? Przede wszystkim zajrzałam do mojego ulubionego działu aktualności, by poznać aktualne trendy filmowe, muzyczne i oczywiście książkowe. W dziale na temat sław znalazł się artykuł na temat Jette Joop, niemieckiej sławy z zamiłowaniem do mody. Dział społeczeństwa to ten najciekawszy - rodzina ponad wszystko i temat niemieckiej emerytury. Rozmówki będą krążyły obok tematu banków. Wiecie co znaczy - Dahin gehen, „wo der Pfeffer wächst...” (Tam iść "gdzie pieprz rośnie")? I temat dla aktywnych - joga czy pilates?


English Matters #62
Co słychać w krainie angielskiego? Tutaj też nie ma chwili na żadną nudę! Artykuł o pasji językowej na pewno przypadnie Wam do gustu. A może coś trudniejszego, na temat podzielonej Europy? W dziale kultury - Big Ben, ukochany i uwielbiany. Pojawił się również artykuł łączący kulturę i język wyjaśniający jak ważna jest tak relacja. W konwersacjach - czasowniki frazowe. Pojawiło się w najnowszym wydaniu sporo dobrych artykułów na temat języka angielskiego - jak aktywować mózg, wyróżniać czasowniki czy wymawiać F. W podróży - Birmingham, można się zakochać! Artykuł rewelacyjnie oddaje klimat tamtego miejsca. A dla aktywnych? Breakdance!


English Matters Focus on Speaking #wydanie specjalne
Wydania specjalne są moimi ulubionymi - można na nich naprawdę dobrze popracować nad językiem. Są rozmówki, wyjaśnienia, ćwiczenia. Polecam przede wszystkim dla osób, które poważnie myślą o nauce, nie tylko o rozrywce, bo wydania specjalne zmuszają do myślenia. Nad czym ćwiczyłam w tym wydaniu? Przyjrzałam się konfrontacji języka polskiego i angielskiego. Poprawnie posługiwałam się słownictwem. Czytałam o tym, jak przełamywać bariery. A dla przyjemnego poczytania - pop w kulturze angielskiej. A może chcecie poznać magiczny sposób pozwalający raz dwa poznać obcy język? W nauce na pewno pomoże Wam kalendarz ćwiczebny, który jest całkiem niezłym rozwiązaniem. Więc podsumowując - kolejne niezłe wydanie, pomagające zjednać się z angielskim ;)


***
Znacie już najnowsze wydania? Pochwalcie się swoją opinią!

3 komentarze:

  1. Muszę w końcu sprawić sobie taką gazetę ;) Oglądam je od dawna na blogach innych, jednak nigdy nie miałam jej fizycznie w rękach.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja spasuję, ale polecę ten magazyn mojej koleżance.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też najbardziej lubię wydania specjalne! ;D

    OdpowiedzUsuń