poniedziałek, 23 kwietnia 2018

"Broken Silence" Natasha Preston pod patronatem ThievingBooks


Już 23 maja do księgarń trafi drugi tom emocjonującej serii o miłości, strachu i trudnej teraźniejszości. Mam ogromną przyjemność ogłosić, iż książka ukaże się  pod patronatem medialnym bloga ThievingBooks! Pierwszy tom ogromnie przypadł mi do gustu i wiem, że kontynuacja także nas nie zawiedzie ;)


"Broken Silence" Natasha Preston
PREMIERA: 23 maja 2018r.
Wydawnictwo: Feeria

Od wyjazdu Oakley, jej mamy i brata do Australii minęły już cztery lata. Nieuchronnie jednak zbliża się data procesu sądowego i Oakley postanawia wrócić do Anglii, by ostatecznie zamknąć makabryczny rozdział swojej historii. Teraz będzie musiała stawić czoła dwóm mężczyznom, którzy ją skrzywdzili… i jednemu, którego skrzywdziła ona.

Jej miłość do Cole’a nigdy nie wyblakła, ale jego uczucia mogły się przecież zmienić. Czy tę parę czeka jeszcze szczęśliwe zakończenie?

Bonus dla fanek tej serii: opowiadanie "Silent Night".

Jesteście ciekawi jak potoczą się dalsze losy bohaterów? :) A może nie znacie jeszcze piewszego tomu? Konicznie polecam nadrobić zaległości :) Premiera drugiego tomu serii już niebawem! Tymczasem już dziś zapraszam Was na nadchodzącą przedpremierową recenzję oraz konkurs :)

12 komentarzy:

  1. Nie czytałam jeszcze pierwszego tomu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam jeszcze pierwszej części, ale chętnie przeczytam obie jednocześnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam pierwszego tomu ale zaciekawiłaś mnie bardzo i chętnie się za nią rozejrzę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Ja czekam na całą serię zanim zacznę czytać :D I mam nadzieję, że szybko się jej doczekam :)

    OdpowiedzUsuń