sobota, 14 listopada 2015

Przeczytaj, zrecenzuj, wygraj!

Moi drodzy! Mam dla Was wyjątkową informację. Veronica Roth, autorka serii "Niezgodna" przyjeżdża do Polski za miesiąc i 12 grudnia 2015r. o 12:00 (sobota) spotka się z czytelnikami w Warszawie.

Innymi słowy: autorka spotka się z fanami w Empik Junior,
o godzinie dwunastej,
dwunastego dnia,
dwunastego miesiąca.


Jednak to nie jedyne niespodzianki ze strony Wydawnictwa Amber. Z tej okazji, dla wszystkich - obecnych na spotkaniu i tych, którzy nie mogą tam zawitać - zorganizowano konkurs.

Co trzeba zrobić?
1. Napisać recenzję dowolnej z książek Veroniki Roth z serii "Niezgodna".
2. Opublikować ją na stronie jak największej ilości księgarń internetowych.
3. Przysłać mail na adres kontakt@wydawnictwoamber.pl z linkami i swoimi danymi, wpisując w temacie VERONICA ROTH - RECENZJA.

Na wszystkie zgłoszenia Wydawnictwo czeka do 23. listopada! Kto wygrywa? Aż 20 osób! Nagroda? Egzemplarz trylogii "Niezgodna" (w jednym tomie) podpisany przez samą Veronikę Roth podczas jej wizyty w Polsce.

Taka okazja może się już nie powtórzyć :) Zatem - do dzieła. Życzę wszystkim powodzenia, przyjemnej lektury i owocnego pisania!

4 komentarze:

  1. Ciekawa akcja, choć ja się nie skuszę, nie jestem wielką fanką serii, zakończyłam swoją przygodę z nią na tomie drugim. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie szkoda zachodu z tym wszystkim. Jeszcze pierwszy tom jako tako trzyma poziom, gdy pozostałe części... szkoda słów. Ale to tylko moja opinia, a jak ktoś chce zawalczyć o tę nagrodę, to droga wolna. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż taką fanką nie jestem :P Mam wszystkie książki z tej serii i to mi wystarczy :) Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń