wtorek, 6 listopada 2018

"Planer taki jak Ty" Gabriela Gargaś

"Planer taki jak Ty" Gabriela Gargaś, Wyd. Czwarta Strona, Str. 320

"Nie mów: "To już za mną", bo nie wiesz, ile jeszcze przed Tobą."

Lubicie planować swój czas? Zapominacie o najważniejszych zadaniach? A może po prostu cenicie sobie wszystkie informacje w jednym miejscu? Jeśli chociaż na jedno z pytań odpowiedzieliście "Tak!" - planer Gabrieli Gargaś jest dla Was. Jeśli na wszystkie padła odpowiedź "nie" - czas to zmienić!


Osobiście uwielbiam planery. Mam zawsze pod ręką wszystko co dla mnie istotne i nie muszę szukać informacji na małych karteczkach, które jeszcze kilka lat temu prześladowały mnie nocami. Dzisiejsza moda na planery spadła mi z nieba. Przyznaję jednak, że jeszcze do niedawna nie trafiłam na taki, który w pełni spełniłby moje oczekiwania. A później otrzymałam "Planer taki jak Ty" - i zakochałam się!


Autorka stworzyła planer, który spełni oczekiwania każdej kobiety. To przemyślana, w pełni dopracowana organizacja naszego życia, którą możemy mieć pod ręką. Znajdziemy tam miejsce na wszystko - i jeszcze więcej!

Podstawą są ważne informacje - miejsce na zapiski w danym dniu i dodatkowe notatki. Wypełnieniem są najważniejsze (moim zdaniem) informacje, które idealnie organizują mi czas - miejsce na plany, życiowe cele, nawet tygodniowe menu! A może chcesz zanotować książki lub filmy, które chcesz obejrzeć lub bardzo lubisz? Albo potrzebujesz przeorganizować zadania zaznaczając co jest ważne a z czym warto dać sobie spokój? Ten planer ułatwi Wam to w banalny sposób - wszystko bowiem jest w jednym miejscu!


Najbardziej podoba mi się otwarta forma. Nie ma z góry wpisanych dni tygodnia, miesięcy czy roku - sami decydujemy od kiedy chcemy zacząć planowac i osobiście wpisujemy daty. Dla mnie to najlepsze co może być, ponieważ nie raz i nie dwa gubiłam swój planer i bywało tak, że musiałam zacząć w połowie roku z nowym i połową pustej przestrzeni. Tutaj tego nie ma: sami decydujemy kiedy i jak chcemy zacząć przygodę z doskonałą propozycją od autorki.

Tygodnie umilają piękne cytaty, organizacja jest świadoma i przemyślana a my sami decydujemy jak będzie wyglądała nasza przygoda z planerem. Jesteś kobietą przedsiębiorczą? Blogerką z mnóstwem obowiązków? A może po prostu, najzwyczajniej w świecie gubisz się we własnych planach? Nie czekaj, nie narzekaj, sięgaj po "Planer taki jak Ty"! Autorka bestsellerowych powieści obyczajowych wyszła naprzeciw naszym oczekiwaniom i pomogła zaplanować dni pełne obowiązków. Wspiera nas w realizacji celów i motywuje wspaniałymi cytatami. Czasami poprawia humor radosną nowiną. To najlepsza pozycja tego roku!

8 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo ładnie i zbudowany jest przejrzyście i z pomysłem. Ale nie używałam nigdy planera i raczej nie zamierzam. Nie potrafię regularnie wypełniać takich rzeczy i nie czuję potrzeby ich spisywania :( Ale wielu osobom pewnie bardzo służy :)

    mrs-cholera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze planera, wystarczała mi do tej pory kartka nad monitorem z dniami tygodnia. Może pora coś zmienić?

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam ten planer na targach ale go sobie nie kupiłam. Może się jeszcze skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię planowania ;). Nawet jak już się przemogę i coś zaplanuje, to się okazuje, że plan planem, a życie życiem ;). Więc nie korzystam z takich publikacji...

    OdpowiedzUsuń
  5. Już wiem w co w najbliższym czasie zainwestuję. Ten planer to coś dla mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Planer jest przepięknie wydany, jednak moje pytanie do samej siebie brzmi: czy będę z niego korzystać? Muszę to przemyśleć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda pięknie i kusząco. Jestem nałogową kupowaczką różnych kalendarzy, brulionów i notesów. Później jednak i tak wszystko ląduje zapisane na karteczkach, które są powtykane wszędzie 😁
    Jednak chyba się skuszę na kolejny.
    Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń