poniedziałek, 5 maja 2014

Fiszkowy zawrót głowy!

NIEMIECKI W KARTECZKACH
Słownictwo dla początkujących cz.1
Wydawnictwo: Compagnia Lingua
Strona: wkarteczkach.pl
Metoda nauki z fiszkami zaczyna być co raz bardziej popularna i popierana przez wielu. Niesie ze sobą możliwość osobistego rozwoju w szybki i praktyczny sposób, a ponadto umożliwia naukę w każdym możliwym miejscu. Czym są fiszki? To nic innego jak niewielkie kartki dotyczące określonego hasła i zawierające związane z nim informacje.
Taki sposób nauki jest idealnym rozwiązaniem dla maturzystów, osób chcących poprawić swoje słownictwo czy rozpoczynających przygodę z językiem. Praktyczność fiszek zapewnia możliwość nauki w każdym dogodnym miejscu i czasie - na wakacjach, w wyjazdach a nawet przerwach w pracy.

Pierwszą rzeczą, która wzbudziła moje uznanie było wykonanie. Fiszki dzięki swojemu praktycznemu użyciu zapewniają nam dostęp do nauki w każdym możliwym miejscu, od zwykłej nauki w domu, po jazdę autobusem czy kolejkę u lekarza. Dlatego niezwykle ważne dla mnie jest wykonanie całości. Codziennie użytkowanie wiążę się nieodzownie z przymusem ich trwałości. W tym przypadku wszystko jest na najwyższym poziomie. Karteczki wykonane są z mocnego kartonu, doskonale dostosowującego się do kształtu ręki a przy tym nie niszczącego się już przy pierwszym stosowaniu. Pomijając obowiązkowe fiszki, wszystkie pozostałe elementy zestawu wykonane są z myślą o potrzebach zainteresowanych i to zaangażowanie można dostrzec już na pierwszy rzut oka.

W pudełku znajduje się wszystko co potrzebne do nauki, ale i także to co znacznie ją ułatwi. Zestaw zawiera nie tylko aż 1000 (!) fiszek, ale także znacznie ułatwiające naukę przekładki zaznaczające miejsce naszej obecnej nauki, płytę ze słownictwem, etui dzięki któremu możemy zabrać ze sobą aktualnie przeznaczone do nauki fiszki i nawet samą smycz! Dodatkowo w pudełku znajdują się objaśnienia związane z tematyką działów, link do strony internetowej z dodatkowymi nagraniami do kursu i oczywiście klarowna instrukcja stosowania fiszek. Całość jest pięknie wykonana i zapakowana.

Wydawnictwo Compagnia Lingua oferuje najwyższej jakości zestawy do nauki języka obcego. Dzięki innowacyjnemu sposobowi nauki pojedynczych słówek, całych zwrotów, kolokacji czy struktur gramatycznych z poręcznych karteczek, które zawsze możemy mieć przy sobie, nauka staje się znacznie prostsza i przyjemniejsza. Oczywiście publikacje są doskonale dopracowane dzięki współpracy specjalistów językowych różnej treści, a ponadto "W karteczkach" to poziom według standardu Rady Europy. Samo odwołanie do Goethe-Zertifikat zapewnia, że najwyższa jakość jest w tym przypadku zagwarantowana.

Z doświadczenia wiem, że nauka słówek popłaca. Kiedy moi rówieśnicy zajęci byli studiowaniem zasad gramatyki do matury, ja zaprzyjaźniłam się ze słownikiem. I wierzcie mi - znacznie lepiej na tym wyszłam. Co nam przyjdzie po doskonałej znajomości gramatyki, skoro nasz zasób słów jest nikły? Dlatego fiszki to doskonałe rozwiązanie. Gwarantują poznanie całej masy słów z różnego zakresu i dziedziny, a ponadto sprytnie wprowadzają nam gramatykę wraz z przykładowymi zdaniami. W końcu celem fiszek nie jest komplikacja życia a znaczne jego ułatwienie.
Jeszcze nigdy nauka nie była dla mnie taka łatwa! Prosta i przyjemna. Nie należę do osób, którym nauka języka obcego przychodzi łatwo i zawsze było to dla mnie wyzwaniem. Ale teraz znalazłam idealne rozwiązanie dla siebie. Poświęcając codziennie około dwudziestu minut wolnego czasu na zapoznanie się z fiszkami wybranymi na dany dzień znacznie lepiej czuję się w języku i już po kilku dniach stosowania nabrałam większej pewności siebie. Jedyne co oczekują od nas fiszki, to zaangażowanie i chęć do nauki. Reszta przyjdzie sama. Jestem zachwycona całością i każdym elementem z osobna. Rewelacyjne wykonanie pozwala na szybką naukę, a odpowiednia ilość fiszek dostosowuje się do potrzeb każdego chętnego do nauki. W zestawie znajdują się karteczki obejmujące zakres słownictwa w dużej mierze niezbędnego do posługiwania się w życiu codziennym a ich odpowiednia ilość wystarcza na naukę w długim okresie czasu, dzięki czemu po tygodniu nie trzeba biec do sklepu po kolejny zestaw, a spokojnie dostosować swój rytm nauki do obecnego kursu i dopiero po odpowiednim czasie zgłosić się po kolejną część. Nie mam żadnych, choćby najmniejszych zastrzeżeń. Jedno jest pewne - ja już teraz wiem, że choć to moje pierwsze spotkanie z "Niemieckim w karteczkach" na pewno nie ostatnie. Solidność firmy zdecydowanie mnie do siebie przekonała i z ogromna przyjemnością zapoznam się nie tylko z kontynuacją niemieckiego, ale na pewno znajdzie się miejsce także na język angielski. A Wam już dziś gorąco polecam fiszki "W karteczkach"!

Ocena: 6/6

Szczegółowe informacje, pełna oferta i możliwość zakupu dostępna jest na stronie: wkarteczkach.pl

wkarteczkach.pl

Ogromnie dziękuję za możliwość przetestowania fiszek Wydawnictwu Compagnia Lingua!

8 komentarzy:

  1. Nie uczę się już języków obcych, ale wiem komu mogę polecić powyższe fiszki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się wziąć na poważnie za niemiecki (bo za rok matura!) więc może te fiszki by mi w tym pomogły :) Super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niemiecki to zdecydowanie nie moja bajka :( Aczkolwiek fiszki wydaja sie ciekawa alternatywa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy jeszcze nie uczyłam się, korzystając z fiszek. Czas to zmienić1

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm, to z pewnością ciekawy i przyjemny sposób nauki, ale raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł, lubię fiszki, ale jak sama sobie je robię. Kiedyś miałam kupione z języka angielskiego i w ogóle ich nie używałam... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętam, że jak podchodziłam do rozszerzonej matury z angielskiego, to chciałam się w fiszki zaopatrzyć, ale coś mi wtedy nie wyszło ;p
    Słówka to rzeczywiście bardzo ważna rzecz, chociaż jeśli chodzi o preferencje, to zawsze wolałam robić zadania z gramatyki, niż się słówek uczyć.
    Teraz przydałyby mi się fiszki z włoskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam fiszki przeznaczone do nauki języka polskiego. Myślę, że będą one szczególnie przydatne rocznikom zdającym maturę ustną z tego przedmiotu za pomocą losowania pytań. Sama już jestem po egzaminie dojrzałości, jednak nadal można dowiedzieć się z nich wile ciekawych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń