środa, 23 stycznia 2019

Chwila szczęścia, czyli prawdziwa promocja!

https://www.taniaksiazka.pl/t/ksiazka-na-wieczor

Dzień dobry!
Nowy Rok należy rozpocząć z przytupem. Zgadzacie się? ;) Najlepiej z przytupem listonosza, który dostarczy nam paczkę ukochanych powieści, a co! 

Księgarnia Taniaksiazka.pl specjalnie dla Was zorganizowała promocję, która umożliwi Wam zaopatrzenie się w kolejne książkowe cudowności i przywoła zachwyt na twarzy listonosza, który będzie dźwigał do Was ogromną paczkę pełną przygód! Czy można się temu oprzeć? ;)

Promocje są dwie, więc nie ma mowy, żebyście nie znaleźli niczego dla siebie! Książek pełno, ceny kuszące, jedynie trudno zdecydować się na kilka... Dlatego polecam nie ograniczać się i zaszaleć. W końcu nie będziemy sobie żałować książek, prawda? ;)

https://www.taniaksiazka.pl/t/ksiazki-do-9-zl

A w niej takie cudowności:



***


Tutaj upolujecie na przykład: 


Uwaga! Czas trwania obu promocji to tylko 23-29.01.2019r.
Nie czekajcie, kto pierwszy ten lepszy ;) 
Ja już skorzystałam. A Wy, na co się zdecydujecie? :)

https://www.taniaksiazka.pl/t/ksiazki-do-9-zl

7 komentarzy:

  1. Tania książka często ma fajne promocje, a ja na dodatek wygrałam ostatnio darmową dostawę, nic tylko kupować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciężko się nie skusić na taką promocję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym zdecydowała się na Mroza ostatecznie! 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tę księgarnię za te wszystkie promocje. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. OO fajne promo :D
    ~Pola z www.czytamytu.blogspot.com
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń