niedziela, 5 czerwca 2022

"Czarodziejki W.I.T.C.H." Księga 5

 "Czarodziejki W.I.T.C.H." Księga 5, Wyd. Egmotn, Str. 324


Piąty album zbiorczy z komiksami o przygodach pięciu Czarodziejek – bohaterek znanych milionom czytelników na całym świecie.


W dorosłym życiu najbardziej cenię sobie te momenty, które pozwalają mi na moment wrócić do dzieciństwa. Przypominają mi o beztrosce, błahych problemach oraz przyjaźniach nie tylko tych międzyludzkich, bo przecież pojawiało się tyle ciekawych osobowości, również na łamach powieści, wokół których krążyła moja wyobraźnia. Nie spodziewałam się jednak, że ktoś zechce powrócić jeszcze do serii W.I.T.C.H. tak niegdyś przeze mnie uwielbianej, więc informacja o wznowieniu komiksu była dla mnie jak gwiazdkowy prezent.

Zacznijmy od tego, że wszystkie tomy w serii są bardzo dobrze wydane. Większy format, twarda oprawa, kartki dobrej jakości. Takie detale skupiają na sobie uwagę szczególnie, gdy mówimy o komiksach, bo tam liczy się coś więcej niż treść - królują bowiem detale, szczegóły i sama grafika. A ta swoją drogą w przypadku całej serii jest cudownie przedstawiona i idealnie w punkt oddaje charyzmę bohaterek.

To propozycja dla dużych i małych, dla czytelników w każdym wieku, którzy nie boją się puścić wodzę fantazji. Młodsi docenią przygody czarodziejek, starsi z zaskoczeniem będą obserwować dopracowanie i całokształt. Aktualny cyk łączy w sobie wybrane komiksy z magazynu „Czarodziejki WITCH”, z zachowaniem chronologii. Nie będę opisywać przygód bohaterek, bo o tym poczytacie sami, zapewniam jednak, że nikt nie będzie się nudził a pojawiające się wyzwania będą miały również swoje konkretne przesłanie. 

Wybór lektury jest idealnym pomysłem na prezent, formą oderwania się od rzeczywistości czy ponownym przeżyciem przygody z czasów dzieciństwa. Czystą przyjemnością jest trzymanie w dłoniach tak dopracowanego komiksu czy obserwowanie losów czarodziejek poprowadzonych wprawną ręką grafika. Dodatkowo mnóstwo w tej historii smacznego poczucia humoru, nawiązania do ważnych tematów czy udowodnienia siły wielkiej przyjaźni, więc możemy mówić o ponadczasowym przesłaniu serii, która nigdy się nie nudzi a której reedycja ponownie zjednuje sobie sporą rzeszę fanów bez podziału na kategorię czy upodobania.

8 komentarzy:

  1. Moja bratanica będzie zachwycona 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja spasuję, gdyż obecnie wolę coś zupełnie innego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki powrót do dzieciństwa jest bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś dla mojej starszej pociechy :) Nie wiem czy to te same czarodziejki, ale coś kojarzę że w dzieciństwie chyba oglądałam taką bajkę...

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam to jak oglądałam. Ale ten czas leci

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również pamiętam jako bajkę. ;) To może być ciekawy powrót do przeszłości.

    OdpowiedzUsuń