poniedziałek, 8 kwietnia 2019

"Więcej niż pocałunek – 3 pierwsze rozdziały" Helen Hoang

"Więcej niż pocałunek – 3 pierwsze rozdziały" Helen Hoang, Wyd. Muza
PREMIERA: 5 czerwca 2019r.

Pierwszy raz spotkałam się z projektem, który zaprezentował mi zaledwie trzy pierwsze rozdziały przed premierą książki. Przyznaję, że to sprytne zagranie, by zaciekawić czytelnika. Jednak jest pewien minus: trudno jest zostawić lekturę, która dopiero się rozpoczyna a już ciekawi!

Niewiele mogę napisać na temat tej książki, ponieważ rozdziały są wyłącznie startowe i mam przeczucie, że dalej będzie tylko lepiej. Jak rozkręci się akcja nie wiem, nie mam także pojęcia czy bohaterowie są dynamiczni i ulegną interesującej metamorfozie pod wpływem dalszych wydarzeń. Wiem jednak, że chcę się tego dowiedzieć, ponieważ zaledwie wstęp przygód głównej bohaterki przekonał mnie, że w dalszej fabule pojawi się sporo emocji i ciekawy zwrotów w fabule.

To opowieść Stelli, trzydziestolatki, która woli świat logiki niż ten związany z mężczyznami. Jej zdaniem to zdecydowanie prostsze rozwiązanie. Ani bliskość, a już na pewno nie pocałunki są dla niej rozsądnym krokiem w przyszłość. Przyszedł jednak czas na zmiany! Wszystkiego należy w życiu spróbować, prawda?

Tak rozpoczyna się sympatyczna, zabawna historia młodej kobiety, która postanawia zmienić swoje życie. Trudność z nawiązywaniem relacji i niechęć w stosunku do mężczyzn przysporzy jej wielu kłopotów, ale dzielnie będzie szła do przodu. Wynajmuje więc mężczyznę do towarzystwa i zaczyna uczyć się wszystkiego od podstaw. Dużo w tym wszystkim zabawy, pomysłu i kreatywności, którą chętnie poznam w dalszej fabule książki.

A Wy co myślicie o kobiecie, która nie wie jak rozpocząć relację damsko-męską? Macie ochotę poznać jej losy? :) 


 

6 komentarzy:

  1. Czekam na premierę tej książki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mnie jeszcze nie dotarły te trzy pierwsze rozdziały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam tę książkę i nie mogę się doczekać kiedy ukaże się w całości :)
    Pozdrawiam
    www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zaciekawiła mnie książka, muszę ją przeczytać :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę czekać na pełną recenzję tej książki już jak będzie miała premierę. Może jej losy mnie na tyle zaciekawią, że będę chciała je poznać.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam wielką ochotę na tę książkę!

    Pozdrawiam,
    Lady Spark
    [kreatywna-alternatywa]

    OdpowiedzUsuń