piątek, 30 października 2020

"Twój czas. Notes Agaty Przybyłek" Agata Przybyłek

 "Twój czas. Notes Agaty Przybyłek" Agata Przybyłek, Wyd. Czwarta Strona, Str. 304

 

 Każda z nas, kobiet, pełni w życiu wiele różnych ról. Każda z nas jest silna i piękna.

Uwielbiam wszystkie powieści jakie wyszły spod pióra Agaty Przybyłek. To autorka, której talent nie ma ograniczeń. Dlatego, gdy dowiedziałam się, że tworzy Kalendarz dedykowany swoim czytelniczkom - musiałam go mieć.

 

Ten Notes napisany jest z myślą o kobietach i widać to jak na dłoni. Od razu gdy w padł w moje ręce - zakochałam się w nim. Subtelny, minimalistyczny a jednak bogaty w wiele różnych dodatków będzie idealnym Terminarzem na cały mój rok.

Wewnątrz znajdziecie planer na 12 miesięcy, autorskie wyzwania na każdy miesiąc, inspiracje do wyuczenia w sobie dobrych nawyków, autorskie cytaty czy kolorowanki, ogrom miejsca na własne zapiski oraz - co ważne - opowiadanie Agaty Przybyłek, którego nigdzie indziej nie spotkacie.

 

Muszę przyznać, że miałam wiele terminarzy i bardzo lubiłam ten od Gabrieli Gargaś, ale zdecydowanie aktualny przebija wszystko. Idealnie oddaje mój charakter, pozwala mi wszystko zapisać, zaplanować, jest przejrzysty i intuicyjny. Zdecydowanie mój kobiecy hit do torebki, który i Wam serdecznie polecam!

6 komentarzy:

  1. Taki terminarz może być fajnym prezentem dla kogoś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wygląda ;) Oby Ci dobrze służył

    Pozdrawiam
    https://subjektiv-buch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że dla czytelniczek autorki to nie lada gratka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłaś takie ładne zdjęcia. Dodając gałązkę stworzyłaś niepowtarzalny klimat, niby takie małe, niby nic, a widzisz jaka zmiana! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki notes to świetna sprawa, chociaż ja zawsze mam opory przed ich wypełnianiem, bo szkoda mi ich używać, aby się nie zniszczyły. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. ;) Dzięki! mam już pomysł na prezent a i sama sobie taki notes chętnie sprawię!

    OdpowiedzUsuń