poniedziałek, 19 kwietnia 2021

"Zarozumiały playboy" Sloane Howell, Alex Wolf

 "Zarozumiały playboy" Sloane Howell, Alex Wolf, Tyt. oryg. Cocky Playboy, Wyd. Niezwykłe, Str. 246
 

Pierwszy tom nowej, zagranicznej serii! Zakazany romans z motywem hate-love!

 

Mówi się, że za mundurem panny sznurem. Czy to samo tyczy się mężczyzn w garniturach? Alex Wolf w duecie z Sloane Howell udowadnia, że dobrze ubrany mężczyzna, chociaż arogancki, potrafi rozpalić zmysły.

Nowa seria, nowi bohaterowie, znany dobrze świat i motywy. Autorki zabierają nas w sam środek biurowego romansu, chociaż akcja rozgrywa się poza murami kancelarii. Główna bohaterka staje w obliczy wyzwania i musi zmierzyć się z biznesowym partnerem, który nieźle da jej popalić, ale czy nie w taki właśnie sposób rodzą się znane nam motywy od nienawiści do miłości?

Lubię, gdy bohaterowie na początku są do siebie wrogo nastawieni, więc od razu dałam się porwać fabule. Szczególnie, że Tate, główna bohaterka, to dziewczyna z pazurem i nie daje sobie tak łatwo zajść za skórę. Poznaje wspólnika, z którym ma słowne spięcie, później jeszcze wielokrotnie będą walczyć na słowa i czytelnik będzie uśmiechał się sam do siebie czytając dialogi z kolejnymi przepychankami. Może i nie jest to odkrywcza fabuła, ale napisana z pomysłem i dobrym stylem, więc ja podczas czytania bawiłam się naprawdę dobrze i kibicowałam Tate, którą od razu polubiłam.

Książka na raz, na jedno leniwe popołudnie. Wybór jednak idealny, ponieważ relaksuje, bawi i wciąga. Dobrze napisana, krótka, bez zbędnych opisów czy niepotrzebnych szczegółów. I chociaż świat prawników wydaje się być ciężkim tematem - wcale tak nie jest! Autorki piszą swobodnie, pozwalają czytelnikowi czerpać radość z fabuły a wszystko wydaje się mieć w tej książce konkretne miejsce.

"Zarozumiały playboy" nie będzie lekturą odkrywczą czy oryginalną, ale jeśli lubicie wątki romantyczne od nienawiści do miłości - trafiłyście idealnie. Wraz z główną bohaterką damy trochę popalić zarozumiałemu Deckerowi, ale zabawa będzie przy tym szampańska. Lekka, idealna na leniwe popołudnie w duecie z kubkiem gorącej herbaty.

6 komentarzy:

  1. Osobiście uwielbiam wątki romantyczne od nienawiści do miłości, dlatego z chęcią zapoznam się z powyższym tytułem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka raczej nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Od czasu do czasu warto zajrzeć do takiej niezobowiązującej książki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem taka lekka książka jest mi potrzebna, więc będę o niej pamiętać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej nie jest ona dla mnie, przynajmniej na ten moment.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń