piątek, 8 kwietnia 2022

"Ile serce wytrzyma" Rina Dark

"Ile serce wytrzyma" Rina Dark, Wyd. Novae Res, Str. 240


Gdy pokochasz kogoś prawdziwą miłością, przestaje mieć znaczenie, kim naprawdę jest.


O miłości w najczystszej postaci, o codziennych wyzwaniach oraz tych, których nie spotkamy zbyt często na swojej drodze a także o mafii, pewnym seksownym lekarzu oraz o uczuciu, które nie powinno mieć miejsca. Rina Dark zabiera nas w pełną emocji podróż jakiej zupełnie się nie spodziewałam!

Byłam pewna, że czeka na mnie lektura jakich wiele. Typowa, może nawet dość przewidywalna, lekka i romantyczna, czyli w sam raz na leniwe popołudnie. A jednak autorka bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie pomysłem oraz wykonaniem, ponieważ okazało się, że to porządnie zakręcona, ale również bardzo dobrze napisana historia romantyczna, w której możemy się spodziewać wszystkiego.

Najpierw poznajemy Dianę, która we Włoszech chce przeżyć wakacje swojego życia. Nie spodziewa się, że zostanie wystawiona na próbę a jej bezpieczeństwo stanie pod znakiem zapytania. Najpierw wywiązała się bójka, później porwanie a następnie bohaterskie uwolnienie, które zaprowadziło Dianę ku zgubie. W międzyczasie w całość wplątała się mafia, pewien bardzo odważny lekarz oraz oczywiście miłość, która pojawiła się w najmniej spodziewanym momencie. I choć wydaje się, że lektura aż pęka od zbyt dużej dawki motywów to prawda jest taka, że jednak całość jest bardzo intrygująco ze sobą połączona.

Główna bohaterka ma sporo do powiedzenia. To dziewczyna, która wyraża głośno swoje opinie, nie boi się nikomu przeciwstawić i często prowadzi czytelnika ku ciętym dialogom. Niestety gdy na scenę wkraczał Vito, Diana nagle zmieniała się nie do poznania. I to chyba jedyny zarzut jaki mam wobec tej książki - nie podobało mi się to roztapianie w obecności silnego mężczyzny, który znowu taki oryginalny nie był. Jednak musze przyznać, że w obliczu tak wielu dobrych elementów - dialogów, wydarzeń, nawet wartościowych cytatów, to jedno niedociągnięcie ucieka w niepamięć.

Rina Dark stworzyła romans, który kryje w sobie mnóstwo emocji. To dynamiczna walka o miejsce na pierwszym planie, o uczucie konkurujące z rozumem. "Ile serce wytrzyma" opowiada o miłości w obliczu prawdziwego zagrożenia oraz o przewrotności życia, bo przecież to właśnie życie pisze najciekawsze scenariusze. Innymi słowy lektura bardzo miło mnie zaskoczyła i mam nadzieję, że autorka pokusi się o kontynuację. 

3 komentarze:

  1. Myślę, że miłośniczki romansów chętnie sięgną po tą książkę. Ja jednak sobie odpuszczę, bo nie przepadam za romansami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie czytałam romansu, więc zapisuję sobie ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam komu zaproponować lekturę tej książki.

    OdpowiedzUsuń