sobota, 28 maja 2022

"Hush Hush" Lucia Franco

"Hush Hush" Lucia Franco, Tyt. oryg. Hush Hush, Wyd. Kobiece, Str. 472


Hush hush – gorący romans od Lucii Franco, który rozpali zmysły do czerwoności!


Nie wiem jak to możliwe, ale o mały włos przeszłabym całkiem obojętnie obok powieści Lucii Franco. Rzuciłam okiem na okładkę, zasugerowałam się możliwością zbyt dużej liczby schematów a dopiero później skupiłam się na opisie, który całkowicie zmienił moje zdanie. Sięgnęłam więc po "Hush Hush" z dużymi nadziejami a te zostały spełnione z nawiązką. 

Lucia Franco debiutuje na polskim rynku i robi to w sposób świadomy i pozostawiający obietnicę na jeszcze lepsze rozwinięcie. Jej historia jest dynamiczna, pikantna a jednocześnie pozostawiająca spore pole do popisu dla wyobraźni. Wprowadza także na pierwszym planie wiarygodnych, wielopoziomowych bohaterów dzięki czemu otrzymujemy wszystko co niezbędne, by doskonale bawić się podczas czytania. Kibicowałam bohaterom od początku, choć przyznaję, że ich wybory nie zawsze były w zgodzie z moją naturą, ale właśnie ten zwrot podobał mi się najbardziej, ponieważ nie obserwowałam biernie wydarzeń a angażowałam się w życie bohaterów i prowadziłam z nimi wewnętrzne monologi.

Aubrey od samego początku miała pod górkę. Zmagała się z biedą, brakiem rodzinnego wsparcia oraz poczuciem niespełnienia. Po tragicznej śmierci rodziców trafiła pod skrzydła babci, ale opieka nad nią z czasem stała się ponad jej siły. Uczęszczała na studia, pracowała na dwa etaty a ja z dumą patrzyłam jak dzielnie to wszystko znosi. Kreacja Aubrey jest jedną z największych zalet tej historii, ponieważ trafia ona mocno do serca czytelnika i pozwala bez problemu się z nią utożsamić. 

Losy bohaterki nie są łatwe, ale jeszcze goręcej robi się, gdy otrzymuje ona szansę na rozwiązanie finansowych problemów. Sanctuary Cove, luksusowy klub otwarty wyłącznie dla elit otwiera swoje drzwi przed młodą bohaterką i ujawnia tajemnice, które nigdy nie powinny ujrzeć światła dziennego. Wciąga ją w wir seksownych mężczyzn i zakazanych informacji, ale tylko jeden, James Riviera, wystawia ją na pokuszenie. Tylko czy żonaty mężczyzna nie jest czasami nieosiągalnym celem? Oto przed nami maluje się nieoczywisty, bogaty w skrajne emocje obraz romansu, który nigdy nie powinien się nawiązać, połączony z problemami codziennego życia, które czasami są nam znane aż za dobrze.

Lucia Franco bawi się wiarygodnością. Z jednej strony zarzuca nas obrazami prozy życia, z drugiej zaprasza do elitarnego klubu, który przecież nie jest nam znany z własnego doświadczenia. A jednak to połączenie skrajności sprawiło, że "Hush Hush" okazała się lekturą elektryzującą, pikantną, zaskakującą i wciągającą w wir wiszącego w powietrzu napięcia, sprawiając, że od tej książki po prostu nie można się oderwać. Książkę znajdziecie pośród innych nowości w księgarni Taniaksiazka.pl.

4 komentarze: