poniedziałek, 20 czerwca 2022

"Knox" Anna Wolf

 "Knox" Anna Wolf, Wyd. Muza, Str. 320


Dla Knoxa Storm Riders MC jest rodziną.


Ponownie wkraczamy do siata gangów motocyklowych, by w towarzystwie silnych oraz niezależnych bohaterów odkrywać nieznane im uczucia. Mówi się, że miłość przebija mury i zawsze potrafi znaleźć drogę do serca, więc przy lekturze "Knox" postanowiłam sprawdzić czy w przypadku motocyklistów ta reguła również się sprawdzi.

Znam twórczość Anny Wolf nie od dziś i bardzo lubię jej książki. Autorka pisze lekko, skupia się na emocjach i składa na nasze dłonie wiarygodną kreację bohaterów. Wszystkie jej serie umilały mi czas i angażowały w losy postaci, ale najbardziej zżyłam się z tymi, którzy pojawili się w cyklu Storm Riders MC. Okazało się, że członkowie gangu, nawet jeśli uważali inaczej, byli ze sobą powiązani silnymi emocjami co znalazło swoje odbicie również w moich emocjach.

W trzecim tomie serii poznajemy losy tytułowego Knoxa. To bohater silny i niezależny, który ucieka od niepotrzebnych uczuć. Poza swoją przybrana rodziną nie potrzebuje nikogo, a na pewno nie Caroline, która jest już dla niego przeszłością. Jednak dziewczyna potrzebuje pomocy a on nie potrafi jej odmówić. Odżywają więc demony przeszłości, dawne urazy i zapomniane emocje, które mocno namieszają w życiu tych dwojga i zmusza ich do konfrontacji z urazą oraz niedomówieniami.

To historia w stylu romantycznym, ale nie słodka i przesadzona a mocno stąpająca po kartach powieści. Nie znajdziemy więc pięknych słów i zbyt szybkich wyznań a zmierzymy się za to z targającymi bohaterów sprzecznymi emocjami. Obydwoje zakochani w sobie po uszy wciąż rozstrzygają nieporozumienia nadające bieg ich historii i jednocześnie angażują się w wojnę pomiędzy gangami, która przyniesie do fabuły sporo niebezpieczeństwa oraz ciekawych zwrotów akcji. Książka będzie więc obfitować w liczne wątki składające się na jedną, spójną całość.

Jeśli lubicie motyw gangów motocyklowych w połączeniu z wątkiem romantycznym oraz szukacie ciekawie wykreowanych bohaterów - oto propozycja dla Was. "Knox" to idealny wybór na leniwe popołudnie, kiedy potrzebujemy wyłączenie angażującej lektury oraz kubka gorącej herbaty. Spędziłam miły czas w towarzystwie członków Storm Riders MC, ale przyznaję, że było również intensywnie i niebezpiecznie co skutecznie wpłynęło na moje przyspieszone bicie serca.

2 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze okazji poznać twórczości tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wiesz ja nie bardzo lubię tego typu książki, więc nie mam w planach tej powieści.

    OdpowiedzUsuń