środa, 21 grudnia 2022

"Gaudensia. Zwycięstwo pożądania" Vallerina P.

"Gaudensia. Zwycięstwo pożądania" Vallerina P., Wyd. Novae Res, Str. 398


Gdy pozwolimy dojść do głosu prawdziwej namiętności, odkryjemy całą prawdę o sobie.


Przyznaję, że zdecydowałam się na lekturę kierowana jedynie czystą ciekawością. Zupełnie nie wiedziałam czego mogę się po niej spodziewać ani w jaką stronę ostatecznie podąży treść, ale autorka wybrnęła z głową i jej erotyk okazał się ciekawą przygodą.

Przygotujcie się na solidną porcję wrażeń tylko dla dorosłych. Autorka nie bawi się w półśrodki i opisuje wszystko tak jak to widzi co z jednej strony przypadło mi do gustu, ale z drugiej skreśliło pewne grono odbiorców, ponieważ nie każdemu przypadnie taka bezpośredniość. Jeśli jednak czytacie erotyki na co dzień i znacie zasady rządzące tym gatunkiem - sądzę, że śmiało możecie mierzyć się z "Gaudensią"

Ani okładka, ani zapowiedź fabuły nie zdradzają zbyt wiele, więc i ja nie będę Wam zdradzać wszystkich smaczków, ale zaznaczę, że to opowieść o bohaterach bardzo świadomych, ciekawie wykreowanych, takich, którzy dążą do założonych celów. Otoczeni barwnymi osobowościami zatapiamy się więc w świecie erotyzmu, napiętej atmosfery oraz gęstego klimatu i nim się obejrzymy nadejdą finałowe strony rozwiązujące całą tajemnicę. Na fabułę składa się całe grono barwnych osobowości, ponieważ czytamy o grupie przyjaciół, więc każdy z nas wynajdzie ulubieńca stworzonego pod nasz wzór, z którym się utożsami i któremu będzie chciał kibicować.

Autorka zaskoczyła mnie pomysłem. Jej książka okazała się niecodzienna, całkowicie zrywająca ze schematami, miejscami bardzo odważna i cały czas silnie wpływając na wyobraźnię. To propozycja dla tych, którzy lubią eksperymentować, sięgać po debiuty oraz odkrywać nowe kategorie, ponieważ nigdy wcześniej nie spotkałam się z takim wykonaniem. Podkreślam jednak, że osobiście nie żałuję wyboru a odwołanie do najbardziej skrywanych ludzkich potrzeb, namiętności oraz lęków okazał się ciekawym spojrzeniem na człowieka.

"Gaudensia. Zwycięstwo pożądania" nie jest lekturą dla każdego, ale jeśli zdecydujecie się zaryzykować zaskoczy Was spojrzenie autorki na erotyczne tematy. Książka odważna, opierająca się na silnym klimacie, inna niż wszystkie i przez niemal czterysta stron mówiąca o potrzebach na jakie składa się człowieka. Grupa przyjaciół zabierze nas w podróż przekraczającą tabu, poszerzającą granice, udowadniającą, że tylko my sami hamujemy się w realizacji potrzeb. Przyznaję, że jestem bardzo ciekawa Waszego odbioru tej powieści, więc koniecznie dajcie znać po lekturze co o niej myślicie! 

4 komentarze:

  1. Mogłabym się skusić na lekturę tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się okładka tej książki. Będę miała ją na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się jeszcze zastanowić czy sięgnąć po tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam, podziałała na mnie zjawiskowo! Nie żałuję ❣️

    OdpowiedzUsuń