wtorek, 17 stycznia 2023

"Miłość. Seria Twisted" Ana Huang

"Miłość. Seria Twisted" Ana Huang, Tyt. oryg. Twisted Love, Wyd. Czwarta Strona, Str. 392


On ma serce z lodu, ale dla niej… mógłby spalić cały świat.


Jesteście gotowi na płomienny romans, w którym wszystko może się wydarzyć? Ana Huang zaprasza nas do poznania pierwszego tomu jej romantycznej serii a "Miłość. Seria Twisted" zapowiada się lepiej niż dobrze już przy pierwszym rzucie na bajeczną okładkę!

Przyznaję, że niewiele słyszałam o Huang nim nie pojawiła się pierwsza zapowiedź jej książki, ale szybko nadrobiłam zaległości i okazało się, że zagraniczne fora zgodne są co do pozytywnych opinii. Na własnej skórze postanowiłam więc przekonać się czy i do mnie trafi romans z motywem zakazanej miłości a świeżo po lekturze mogę napisać: bawiłam się naprawdę dobrze. Podobał mi się styl autorki oraz jej lekkość w budowaniu wiarygodnych kreacji i chociaż często rozmijałam się z bohaterką w poglądach co do danej sytuacji to i tak wczułam się w fabułę bardziej niż zakładałam.

Czytamy o losach dwójki zagubionych bohaterów, którzy stanęli na swojej drodze w odpowiednim momencie. Oni obydwoje byli przekonaniu, że nie zasługują na szczęście a już na pewno nie na wspólną przyszłość, ale czytelnik od razu może wyczuć chemię pomiędzy Avą i Alexem, która popycha ich ku sobie. On był zamknięty w sobie i nie dopuszczał do siebie żadnych emocji, ona potrzebowała wsparcia i zrozumienia, ale wiedziała, że najlepszy przyjaciel jej brata nie przegoni towarzyszących jej demonów. A jednak znaleźli wspólny język, który mimo licznych przeciwności pozwolił wierzyć, że być może znajdą dla siebie odpowiednie rozwiązanie.

Fabuła co prawda okazała się dla mnie dość przewidywalna i od razu wiedziałam jak ostatecznie zakończą się losy bohaterów, ale to nie zmienia faktu, że bardzo ich polubiłam a w międzyczasie natknęłam się na kilka ciekawych i smacznych twistów fabularnych, które dopełniły fabułę. Było więc ciekawie, co najważniejsze bardzo emocjonalnie a tło wydarzeń okazało się na tyle dopracowane, że już teraz ciekawi mnie jak autorka ugryzie temat drugiego tomu po który na pewno sięgnę.

"Miłość. Seria Twisted" to zagwarantowany przyjemny relaks na leniwe popołudnie. Razem z bohaterami przeżyjemy romantyczną przygodę, choć początkowo nic na to nie wskazywało. Będzie zabawnie, uszczypliwie oraz uczuciowo, ale nie zapominajmy również o mrokach przeszłości, które pokierują czynami głównej bohaterki. Przygotujcie się więc na wielowymiarową opowieść otwartą na czytelnika i zapraszającą go w sam środek swojej przygody.

2 komentarze: