środa, 15 marca 2023

"Poczuj magię Księżyca" Keylah Missen

"Poczuj magię Księżyca" Keylah Missen, Tyt. oryg. Magia Lunar, Wyd. Muza, Str. 192


Zapraszam cię w podróż po krainie magii Księżyca i jego symboliki.


Moje spotkanie z twórczością Keylah Missen należało do nietypowych, ponieważ zazwyczaj nie sięgam po podobną literaturę. A jednak ostatnio postawiłam na eksperymenty i nowinki, dlatego "Poczuj magię Księżyca" wpadła w moje ręce.

Zupełnie nie wiedziałam czego mogę spodziewać się po lekturze więc podeszłam do niej z otwartym umysłem. Liczyłam, że to sama autorka wprowadzi mnie w temat i faktycznie tak się stało. Wiedza była jasna i przejrzysta, pokazana również w przystępnej dla laika formie, ograniczonej do odpowiedniej ilości. Nie czułam się więc przytłoczona tekstem ani różnorodnością tematu a po prostu cieszyłam się z nowych informacji, które mój umysł chłonął z czystą przyjemnością. 

Nie wiem na ile jest prawdy w tym co Missen próbuje nam przekazać, nie wiem też czy wpływ księżyca faktycznie ma aż takie supermoce kierowane w stronę naszego życia, ale zostało to pokazane w tak ciepły i serdeczny sposób, że bardzo chciałabym w to wierzyć. Po cichu liczę, że wiedza wyciągnięta z tej książki ma swoje potwierdzenie w prawdziwym życiu i tuż obok nas jest obecna realna magia, która kieruje naszym losem. Nawet jeśli brzmi to naiwnie to wpływa na komfort mojego samopoczucia, więc cieszę się, że dałam się skusić na powyższą tematykę.

W książce znajdziecie podstawy astrologii księżycowej poparte dowodami, faktami oraz nutką magii, w którą bardzo łatwo uwierzyć. Nie są to informacje z którymi spotykamy się na co dzień, ale autorka udowadnia, że przy otwartym umyśle i życiu, które nie do końca bierzemy na poważnie, można spojrzeć na nasze wybory i działania w sposób zupełnie nietuzinkowy. Dlatego każdemu kto ma odwagę zmierzyć się z tematem i nie zamyka się na astrologiczne nowinki polecam sięgnąć po tą króciutką, ale i bardzo przyjemną w odbiorze lekturę.

"Poczuj magię Księżyca" warto potraktować z przymrużeniem oka, ale jest to bez wątpienia lektura, która podnosi na duchu i pozwala wierzyć, że naszym życiem kieruje coś więcej poza nami. Keylah Missen w lekki i konkretny sposób przedstawiła wszystkie fakty, wypełniła mi wieczór w naprawdę ciekawy sposób i pokazała, że nie warto zamykać się na nic co ma swoje uzasadnienie w magii. Inaczej nasze życie byłoby zbyt nudne. 

1 komentarz:

  1. Nie znam twórczości tej autorki, ale jeśli kiedyś wpadnie w moje ręce powyższy tytuł, to dam mu szansę.

    OdpowiedzUsuń