środa, 17 listopada 2021

"Zaufaj swoim marzeniom" Natalia Sońska

"Zaufaj swoim marzeniom" Natalia Sońska, Wyd. Czwarta Strona, Str. 400

W tej cudownej, zimowej opowieści Natalia Sońska udowadnia, że nigdy nie jest za późno, by zacząć spełniać swoje marzenia!


Obiecano mi, że po lekturze tej książki zamarzy mi się wyjazd w góry i faktycznie, ależ mam teraz ochotę pojechać w Tatry! Autorka stworzyła cudowny obraz miejsca pełnego uroku oraz magii chwili i z przyjemnością rzuciłabym wszystko, by znaleźć się w tym samym miejscu co bohaterowie nowej książki Natalii Sońskiej.

Autorka zabiera nas w podróż na południe Polski, otwiera przed nami malowniczą scenerię i stawia na pierwszym planie sympatyczną bohaterkę. Nic więcej do szczęścia mi nie trzeba, może poza kubkiem gorącej herbaty w dłoni, w której aktualnie nie trzymam książki. W lekkim stylu, z dużą dawką pozytywnych emocji, szczerością oraz otwartością Natalia Sońska pokazuje nam, że do szczęścia naprawdę niewiele trzeba.

Główna bohaterka, Paulina, jest zachwycona wyjazdem do Zakopanego. Uwielbia jeździć na nartach a jeśli może połączyć to z pracą i zyskać dodatkowe zlecenie - jest zdecydowanie za. Wraz z partnerem, który jest jednocześnie jej współpracownikiem udają się w Tatry, by realizować swoją misję, ale jak to często bywa i ta przygoda okaże się przewrotna dla Pauliny. Egoistyczny i działający czytelnikowi na nerwy Robert po raz kolejny zawiedzie swoją ukochaną, ale ona tym razem nie da się zwieść jego maślanym oczom i w końcu postawi na swoim. I chwała jej za to! Paulina otwiera wreszcie oczy za sprawą swojego przyjaciela i udowadnia, że miłość powinna być relacją obustronną, w żadnym razie nie opierającą się na narcyzmie.

Myślę, że to jedna z ciekawszych książek autorki. Przynajmniej ja bawiłam się podczas czytania najlepiej ze wszystkich przygód jakie zapewniła mi Natalia Sońska. Trochę podenerwowałam się na opryskliwego Roberta i byłam zła, że Paulina tyle z nim wytrzymała, ale zostało mi to wynagrodzone innym, znacznie lepszym wątkiem romantycznym, motywem cudownej przyjaźni oraz klimatem gór, świąt a także nadziei, że po burzy zawsze wychodzi słońce. 

"Zaufaj swoim marzeniom" to lekka jak piórko, angażująca i pełna emocji lektura o tym, że w życiu każdy z nas może się pomylić. Natalia Sońska pokazuje nam, że warto brać życie za rogi, spełniać swoje marzenia i czasem wręcz na nikogo się nie oglądać. W słodko-gorzkiej odsłonie przygód Pauliny serwuje nam jednocześnie obraz cudownych miejsc na południu Polski i łącząc to wszystko w jedną całość pozwala w pełni oderwać się od rzeczywistość i zatopić w wyjątkowym, nostalgicznym, nastrojowym klimacie.

8 komentarzy:

  1. Chyba nie dałabym rady przeczytać tej książki z zazdrości o ten wyjazd w Tatry ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. O, już zimowa okładka! Takie książki najchętniej czytam w grudniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie świąteczne opowieści. Zapisuję sobie tytuł tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli ta książka trafi w moje ręce, to chętnie ją przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te wszystkie świąteczne książki 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham góry i bardzo lubię ten klimat w książkach. Połączenie z zimową scenerią to połączenie idealne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka wydaje się być idealną lekturą na czasie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo zaczyna się sezon na historie świąteczne... Cudownie.

    OdpowiedzUsuń