poniedziałek, 17 kwietnia 2023

"Mogę być sobą" Dom&Ink

"Mogę być sobą" Dom&Ink, Tyt. oryg. Free To Be Me, Wyd. Jaguar, Str. 192


Doceń, jaką wspaniałą osobą jesteś!


Sięgając po lekturę Dom&Ink zupełnie nie wiedziałam czego mogę się spodziewać. Podobne książki trzeba trzymać w swoich dłoniach, by móc je w pełni oceniać a ja cieszę się, że stałam się posiadaczką "Mogę być sobą", ponieważ to cudowny dziennik, który zmusza do myślenia i nie pozostawia obojętnym.

Projekt - bomba! Dobry pomysł z wykorzystanym potencjałem oraz wizualna oprawa warta pochwały. To coś dedykowanego nie tylko osobom LGBTQ+, ale i tym, którzy ich wspierają i chcą pokazać światu, że każdy z nas jest równy oraz wartościowy. To pobudzający wyobraźnię dziennik, który ma swoje konkretne znaczenie.

Wewnątrz czekało na mnie mnóstwo dobrej zabawy. Różnorodne pomysły nakłaniały mnie do inwencji twórczej, ponieważ poszedł w ruch brokat i ulubione mazaki a w między czasie wyczytałam wiele istotnych dla ruchu LGBTQ+ kwestii. Nienachalnie, ale za to treściwie pojawiały się cytaty, fakty i informacje warte zapamiętania, by pokazać, że świat jest kolorowy a każdy z nas jedyny i niepowtarzalny.

Można chwalić ten dziennik na wszystkie sposoby, ale najlepszym rozwiązaniem będzie przekonać się samemu jak ciekawa jest to propozycja i jak dobrze wykonana. Nie zapomnimy o nim po pierwszym rzucie okiem, ponieważ "Mogę być sobą" angażuje do działania i pobudza nasze zmysły. Dzięki tej niepozornej lekturze dostrzec możemy więcej, wyczytać coś ważnego między wierszami a także sięgnąć po motywy, które wciąż muszą być głośno prezentowane. To idealna propozycja dla siebie i bliskiej nam osoby, którą warto zawsze mieć pod ręką. 

1 komentarz: